الاثنين، 3 مايو 2010

المسافات فى نظرى أية( يا دورى ياان __ نجا هوكى دورى يان)

موضوع شخصى

مسافات الحب!!. فى نظرى أنا أية ؟




لما أكون بحب ومش طايل؟ عادى ناس كتير كدة!




لما يكون أللى بحبة مش عارف شعورى نحيتة أية؟ عادى كتير برضة!




لما يكون أللى بحبة أنا نفسى مش عارف احبة أو أزاى أحبة ..!




دى وجه نظرى. هى دى المسافة مابينى وبين أللى بحبة..




أنا مش عارف يعنى أية روح واحدة وجسدين !!




ولا عارف يعنى أية أللى بيخلينى سعيد وأنا جنبة




بس أللى عارفة. انى بتكتف لما ببقى واقف معاه.




ولما يقرب منى ولو خطوة. قلبى بيفضل يشلت فى صدرى.




علشان شايف قدامة حتة منة!!




أسمها فى صفات كتيرة.. ونفسى بأسمها تنعم علية فى القرب منها.




ولكن الخوف .




الخوف دايما موجود جواية أنى أخسرها




أرجع وأقول انا راضى. كفاية باشوفها وبتكلم معاها .




أنا تايه فى حبها ... الحب الحقيقى بيجى فى حياة الأنسان مرة واحدة بس!




أيوة!.. بيه هانعيش من غيره هانعيش.




بس لية نعيش من غيرة بدل لاقيناه.. فى ناس بتعيش وبتموت




من غير ماتلاقية .!!




بينى وبينها مسافة نفسى تقربنا من بعض . مش تبعدنا عن بعض




لأن المسافات. يأما تقرب . يأما تبعد .




وأنا بصراحة مقدرش أبعد عايز أقرب




وياب هى تسمحلى أقرب..


_________________________________




وبحب أقول للى لقوو حبهم زى أللى (من مصر)




حافظ علية وراعى ربنا بجد فية




---------------------




هناك 6 تعليقات:

صوت من مصر يقول...

تقصد ابو فيروز

أسمعنى شكراًً يقول...

حبيتك بالصيف حبيتك بالشتا
يا ( أبو فيروز )

سبهللة يقول...

كان نفسى أقرا الكلام اللى انت كاتبه
بس للأسف ما شوفتش الخط خالص
انت مش ملاحظ ان الخلفية فاتحة والخط كمان فاتح
طيب انا أشوف ازاى؟؟
مش تراعوا الناس العواجيز اللى زى حالاتى
:-)

سبهللة يقول...

كان نفسى أقرا الكلام اللى انت كاتبه
بس للأسف ما شوفتش الخط خالص
انت مش ملاحظ ان الخلفية فاتحة والخط كمان فاتح
طيب انا أشوف ازاى؟؟
مش تراعوا الناس العواجيز اللى زى حالاتى
:-)

أسمعنى شكراًً يقول...

سبهللة

معلش أسف
أصل الموضوع كان عاطفى وبعدين
الكلام أللى فى الأخر كنت بحقد بية على واحد صاحبى
فاكان لازم يكون لونة أصفر لون الغيرة

غير معرف يقول...

ميرو
لوسمحت ملكش دعوه بأبو فيروز وبطل حقد عليه